2007年11月17日

大鄉里出城之夜訪圓方

開左成個月, 唔係F小姐送出兩張戲飛, 真係好難會去到咁遠.

遠? 你實會話: 喂! 個商場響老尖隔離佐敦對出九龍站上面喎. 係, 真係"好似"好近, 但對於我呢D住新界以東既人黎講, 去呢個場真係有D隔涉. 搭地鐵要過兩次海或兜一個彎轉三次車先得. 正如尋晚套戲散場都要搭巴士出老尖再轉巴士番屋企, 而且加埋等轉車都係35分鐘, 快過地鐵.
其實個商場比我相像之中大, 而且令人行得好舒服. 不過實在太多名店, 唔多係我杯茶. 食肆亦較貴, 不過搵到間近戲院既賣亞洲菜, 價錢比較合理.
至於主要節目: 睇戲. 戲院係全新, 新到仲有好多地方仲係裝修緊. 例如通往廁所既樓梯同廁所所在既樓層仲係沙塵滚滚裝修緊.
呢間既仲標榜全球首間體感身歷聲效果既戲院. 即係除左前後左右有喇叭之外, 每張椅下面都會有個低音裝置. 如果睇動作片, 成張椅都會隨住音效去震動. 聽落去好似好正, 之但係原來少少bass都已經震到好誇, 誇到我D想笑. 而且尋晚睇既係劇情片, 只有幾場槍林彈雨. 反而戲前既30 Days of night既trailer就震到我彈起. 至於戲院環境都還可以, 大堂夠大, 影室都夠大. 而且影室內仲有燈光效果提示開場同正片開畫. 都係幾user friendly. 不過尋晚安永包場, 好多人好亂, D人直頭逐間院開大門睇. 入到院又傾計又打NDS. 搞到好似去左旺角咁. 雖則我都係唔駛錢入場, 但都睇唔過眼, 喪shhhhhhhhh班友.
講真商場我或者會去多次因為尋晚太夜所以未行晒個場, 至於間戲院就可免則免.

1 則留言:

aulina 說...

我上星期日去睇睇nightmare... 個場都係冇心機行。