2007年11月23日

Thanksgiving

又到一年一度既感恩節. 當然唔關我呢個唐人事, 之但係B就非常興奮, 始終對佢黎講都係一個大節日. 往年佢會同佢D朋友去慶祝, 近年就想同我二人世界.

起初我以為會好難先搵到有餐廳有感恩節餐. 後尾發現尖沙咀某酒店既餐廳有供應感恩節食物, 而且都只不過二百幾蚊, 味道又唔錯. 對於我呢位從未試過感恩節餐既人黎講都算幾新鮮. 跟住前年發現F餐室都有感恩節餐供應, 仲平到二百蚊有找. B當然唔會錯過! 記得第一年只叫左一個餐兩個人share. 及後第二年就豪起黎各自叫一個餐, 結果份量太大食唔晒要打包番屋企就食多一餐. 我礼同B講: 下年都係叫一個算. 點知隔左一年又無左件事, 尋晚又試叫左兩個餐. 一上菜...
嘩! 雖則係肚餓, 但係咁大碟真係有D誇.
今年佢地既火雞做得好好, 唔似舊年既咁硬. 其他配菜都係一貫水準. 尤其是個汁, 真係好味道不得了.
估下以下係乜....
係南瓜批個批底... 自己對南瓜有偏見, 結果B自隊兩件南瓜批. 但飽到無朋友之下, 唯有齋食淨個批底.

Happy Thanksgiving!

沒有留言: