2007年11月19日

瞓到斷氣

每年到呢個時候, 我都會"作病". 前年有胃液倒流, 至今都未有改善. 舊年就發生癌症驚魂. 自己嚇自乙. 今年? 超勁! 係睡眠窒息症! 我一直以為係肥人先會出現呢個症狀, 其實乜人都有可能發生.

話說自己一直唔知自己有大鼻鼾, 直到十幾年前, 我阿婆話我知其實我係好大鼻鼾. 但係我都係半信半疑. 直到遇上情人, 無論係一夜或都好多夜既, 先發現其實自己呢個問題係嚴重. 例如響英國時候, 有晚半夜扎醒, 發現瞓響旁邊既J唔見左. 以為佢落左樓下睇電視, 落到去但又唔見. 走到佢既studio先發現佢瞓響梳化, 亦都發現原來係我自己既鼻鼾太大令佢瞓唔到. 結果第二日即刻碌出城買盒透氣鼻貼, 以為可以有幫助. 奈何鼻貼太貴又無乜效, 鼻鼾未減但情已逝.
B會係史上最忍得我D鼻鼾既人. 而且佢亦有絕招! 佢話就係我既鼻鼾越黎越大聲, 佢一下如來神掌就將打側身推埋牆. 鼻鼾就會即刻靜止. 但佢都發覺我有時鼻鼾係會有幾下窒息既情況出現, 尤其近年比較嚴重. 講真就算我真係瞓足8個鐘, 第二朝我都好似無瞓過咁, 攰到無朋友. 仲周不時響office或巴士地鐵上自動進入熟睡狀態.
B曾經叫我睇專科, 但係我又唔知從何入手. 直到有日老細問起我做乜咁攰, 又同事傾起先發現呢個問題唔簡單. 所以病去淺中醫. 今晚我就會入院做一個睡眠檢查, 睇下我既情況有幾壞. 有同事講起其實就算做手術都未必斷尾, 反而用一種呼吸機就可以改善睡眠.
究竟結果係點, 一個星期後自有分曉.

沒有留言: