2009年4月8日

我的HKIFF 2009 (Day 5)

就算當日我幾唔舒服同幾眼瞓, 都好彩當晚套戲實在太精彩, 令我睇果時完全投入, 睇完先舊病復發.
苦悶中女一心有好奇精神, 從姑媽口中得知發生火車謀殺案, 結果化身無間道入古堡查案, 但又俾佢誤打誤撞謎底.
全片流暢無廢話, 對白又精警非常, 甚至爆爛gag處處. 男女主角既演出就更加令本來出色既劇本更添色彩, 兩人身體語言豐富, 響果一刻, 實在令我諗起蕭芳芳同許冠文.
劇情除左笑料之外, 推理劇情亦都令人絲絲入扣. 雖則我一直認為某角係兇手, 但到頭來竟然爆個冷.


Crime is Our Business 靚太查案記

沒有留言: