2009年4月13日

我的HKIFF 2009 (Day 10)

對我黎講睇電影節有一D戲膽, Nanni Moretti就係其中一位. 由Dear Diary之後從未間斷, 永遠都係賞心悅目. 其實我一早入左呢套戲既DVD, 只係無時間開黎睇.
今次佢又只當主角(及編劇)演出呢部戲, 片中佢係喪偶, 佢真係不幸, The Son's Room死仔, 今次又死老婆. 因為錯過左救亡妻, 只好守候女兒身旁寸步不離. 甚至將辦公室政治放到公園內.
Nanni Moretti演出既父親有別上次於"The Son's Room"入面失子果種含蓄, 今次比較
內疚, 始終係自已既過失. 而且片中鋪排佢同其他人物響公園作出互動亦都好有心思. 只不過果場床戲實在有D多餘, 否則整部片會比較完整兼免除帶上三級既冠冕.
結尾某人既客串真係令我嘩一聲, 難得佢老哥竟會出現響意大利既製作, 真係始料不及.


Quiet Choas 在安靜漩渦沉淪到底

今年我的HKIFF就正式話上句號, 睇過既電影普遍都唔錯. 不過觀眾既質素就同電影質素相反. 食野飲野講電話解畫乜都齊, 遲到仲要揀位坐先至最經典. (爛gag: 真係唔好著紅色絨毛衫褲入文化中心睇戲, 果日見個女仔全身紅絨入場, 佢一坐底, 真係得番個頭響半空懸掛!!)
今年心水:
1. Crime is our business
2. I've loved you so long
3. Religulous

沒有留言: