2007年12月16日

古怪電車男

上一份工就多基佬, 由老細到同事, 有如恆河沙數. 而家呢份工成個本地office就女多過男, 少左基佬反而多左電車男. 當然電車男果種"奄姑"性格無乜殺傷力, 但有時都幾得人驚.
好似前幾個星期人某日同幾位同事食完晏行到番公司, 響電梯大堂遇上隔離部門電車男A. 我地四個人一字排開一路等一路傾計, 我眼尾察覺電車男A不停擰轉頭向後朝我地方向望過黎. 只見身邊女同事開始笑, 但我地又唔知佢笑乜. 同一時候電車男A仍然不停對我地上下打量. 直至番到埋位, 女同事先至講: 因為佢見到電車男A不停擰轉頭由上至下用眼光不停掃射我地四個人, 就好似"未來戰士"不停咁scan身邊既人一樣. 所以女同事覺得好好笑. 但我話: 我諗佢(電車男A)真係"未來戰士", 因為每朝搭港鐵番工都會咁啱同佢一班車. 但永遠一開車門, 佢就會一枝箭咁衝出車廂, 轉眼間已經唔見人. 就算早過佢一班車, 我一路行上地面, 佢都會一枝箭咁爬過其他人既步伐車轆腳咁係咁行, 唔駛兩秒已經唔見人.
另一位電車男B仲得(我)驚. 因為同佢唔同部門又無乜工作關連, 所以真係唔識佢. 有次晏晝等, 佢又咁啱一樣等. 唔知點解電梯大堂咁大佢都會企到咁埋, 呢下都算. 點知我無意識咁一望過去, 佢竟然係對住我陰笑! 嘩! 微笑都無乜野, 好奸既陰陰咁笑算係乜野意思? 真係怕左佢, 所以自己行過去窗口望窗. 點知響波璃反映佢依然望住我呢邊陰陰咀咁笑. 真係買你怕, 寧願等下部都唔想同佢同一部.
以為一次係咁點知第二次仲激. 人有三急走去廁所解決, 解決既半路中途佢又入黎解手, 仲企響我隔離. 一路進行中我一路感覺佢係望住我, 搞到我周身唔舒服, 拿拿臨搞掂. 正當拉番拉鍊轉身一刻, 我既視線同佢既面容有一刻既接觸. 天啊! 佢又望住我陰笑勒! 自始每次有佢出現我都避而不見, 就算要去方便而又撞見佢我都即刻打回頭. 不過有次準備打開男廁門既時候, 佢突然響側邊既傷殘人士洗手間走出黎, 真係俾佢嚇一跳. 有男廁唔去反向去個男女都入得廁所, 又唔係方便過人, 貪個廁所大定係乜, 就真係"不得而知"勒.

1 則留言:

grace 說...

好得人驚囉個電車男b.
都唔知係唔係睇得太多H-COMIC/ANIME, 所以...
你以後去方便都要小心D好.