2007年12月3日

吒咤正在普選

商台既吒咤樂壇又開始左投票, 以下係自己既選擇:
1) 我最喜愛男歌手: 陳奕迅 (無得傾, 一定係佢. 第二會係古巨基, 第三先係張敬軒)
2) 我最喜愛女歌手: 何韻詩 (無得揀! 楊小姐今年搞成咁, 同情分多於一切. 容小姐? 人民不會忘記佢果句: 乜你地唔係咁噓我嘛. 有如Y太果句: "信下我啦, 葉局長唔會呃人."一樣, 入晒腦, 點揀得落?
3) 我最喜愛組合: EO2 (都選左咁多年ILUB, 好悶. 反而EO2長睇長新鮮, 值得支持)

2 則留言:

匿名 說...

請問誰是楊小姐 ???
想不到...

aulina 說...

千嬅……:(

HOCC啦,正路。