2009年3月12日

兩傻遊台灣2009 (5)

黎到旅程既最後一日, 開始習慣高雄既步伐, 亦都習慣高雄熱熱既天氣. 因為係搭夜機, 所以有一大日空閒. 結果我地check out左酒店之後, 就去左對河既高雄歷史博物館參觀.
其實甚至我對台灣既歷史都知得好少, 甚至十幾年前先知日本曾經佔領台灣一段好長既時間, 所以今次博物館之行可以彌補不足.

之後就去左最後一個地方, "夢時代"商場. 事關B酷愛摩天輪, 呢個商場天台亦有個摩天輪, 只可惜非常硬膠, 既然有個咁靚景, 應該可以就咁坐響摩天輪內欣賞風景, 可惜佢地響車廂外貼住Hello Kitty巨型貼紙, 遮左一半風景, 好鬼掃興. 不過個商場真係大到無輪, 行極都行唔完, 不過亦見商場有不少地方只係劃成雜價攤.
因為約左酒店既專車到機場, 所以先要返酒店拎行李跟住就坐洒店既七人車去機場.路程中發現天開始密雲, 落車時都覺涼左. 之前一日我地已經上網做網上劃機位, 所以只需到機場check in行李. 諗住check in完行李可以響機場舖頭行下, 點知成個機場離境大堂得一間新東陽舖頭加一間酒樓(見圖就係咁多勒, 相既左面已經係細細既酒樓), 頹到無話可說, 就算過左海關都係得一間免稅店. 上到機, 天開始落雨. 番到香港前甚至遇上氣流, 將我地拋上拋落左好幾次. 就咁就結束左我地今次四天台灣之旅.
今次俾我感覺係台北比較係現代化城市, 行人好急速好忙. 高雄似個過份急速發展既城市, 有好新既建設但亦有好多丟空或無去維修既舊建設. 不過高雄人好親切好肯去幫人. 戰利品:

沒有留言: