2009年3月9日

兩傻遊台灣 2009 (3)

是日行程首先到左營買高鐵車飛準備翌日到台中, 高雄捷運同台北有D相似但係好奇怪係高雄捷運乘客比較少, 就算當晚繁忙時間外出搭捷運亦都保証有位坐. 我亦發現平日晌高雄街頭, 係好少見到行人. 高鐵站亦都好大好光猛, 之前我地一直想用網上訂飛不果, 結果今次我地用售票機買飛就簡單容易好多.買完飛後就繼續行程, 根據旅遊書話有個叫"橋頭糖廠", 我見係只係好幾個捷站以外, 所以我諗會係值得去. 點知好似仲遠過由台北入淡水咁, 行程好似一直都唔完, 甚至似乎已離開左高雄接近台南, 因為見到好多郊外地帶. 大約超過30分鐘後就到帶"橋頭糖廠", 其實只不過係個荒廢左既糖廠再加一個類似講糖廠歷史既展館. 地方好大, 要行完確係要大半日. 其中行入荒廢左既廠房碓係好恐佈, 仲可以間動其中一部機器, 令到整條行道震動就更加毛骨悚然.
行完糖廠後, 近捷運站有所公社改成既台糖專賣店, 原來佢地有款雪榚連售貨員都極力推薦, 結果果然係無錯, 真係幾好味.
咁就行左大半日, 決定番去高雄市, 因為B堅決買件短袖衫, 咁唯有去三多商圈附近幾間大百貨公司, 最終佢亦都買左件衫. 行完街買完衫跟住梗係醫肚, 咁我地貪方便就去左百貨公司樓上一間叫"Cha for Tea"既地方, 佢地除左賣茶仲會賣一D小菜, 叫左兩個輕食套餐, 有人參蒸雞同普弭牛肉, 兩款都味道可以, 但都唔及佢地奉上果杯茶咁正.
當晚原本係想去六合夜市"掃街", 但點知一去到行左一轉, 興趣大減, 直頭係無興趣想掂任何野. 完全同我想像之中分別極大, 而家呢個近似香港廟街.
因為想唔到去邊食晚飯, 結果又搭捷運番酒店. 番到酒店原本想試台菜酒樓, 但因為有團體包場無開放, 最終再encore小籠包. 唔知台灣人係咪會早食晚飯, 我地九時入席就得番連我地三檯客, 當我地食到一半, 我地甚至係最後一檯, 連廚房都熄燈. 今次試另一樣野就係排骨(豬扒)炒飯, 件豬扒炸得好脆好好味, 炒飯亦都有好濃蛋香. 當然埋單四樣野加一茶介連扣除三張抵用券都係台幣四百幾蚊, 抵到哭了.

沒有留言: