2009年3月8日

兩傻遊台灣 2009 (2)

其實一踏入高雄地區, 感覺麻麻. 兩側都係密密麻麻既貨櫃場, 有D似香港一離開青衣就見到葵涌貨櫃碼頭一樣,直至見到有摩天輪既夢時代商場, 感覺依然怪怪, 尤其響工廠區內有一幢巨型家樂福超市同宜家傢俬, 好有Mega Box感覺. 進入鬧市, 就比較似台北, 不過好多商舖已經丟空. 而我地入住既酒店就係座落響呢個舊區, 雖然酒店入面有間好大好華麗既百貨公司, 但其實同附近環境真係唔多夾.入到房間, 一見到個景有D失笑. 以為所謂海景真係對個靚海頂多望對岸樓群點知仍然會夾雜貨櫃碼頭景, 我估市區景房間可能仲好.同B出國, 佢指定每日都有兩個鐘午睡時間. 當日都唔例外, 點知一瞓就三個鐘. 梳洗過後, B諗住去附近行下, 發現附近有Starbucks同Blockbuster之外,最多就係診所. 附近都有一個好細既夜市, 但唔知點解, 我同B可以響台北九份淡水士林去"掃街", 但響呢個高雄夜市, 完全無令我地有"掃街"既衝動. 最終都係番酒店"醫肚".
酒店內有十幾間唔同既食肆, 第一間想試係叫"紅陶上海湯包", 係賣小籠包, 有D似鼎泰豐. 叫左一碟醉雞, 一籠小籠包, 一客餛飩麵. 醉雞味道一流, 酒味唔太濃仲仍然有雞味, 小籠包汁多但皮比較厚. 餛飩麵好普通. 但最正係個價錢, 三樣野包茶水加一都只係五百五台幣. 而且酒店所有餐廳都做緊"花一百送一百", 即係消費每一百蚊就送一百蚊現金券, 可以響酒店內任何酒樓使用. 今餐消費左五百, 就送上五百蚊現金券, 聽落都幾著數, 但現金券只可以每次消費滿二百用一百, 吸引力減半.
食飽飽就落樓下間百貨公司行, 話說當日一行出機場就發現天氣熱到癲, 前一晚我係有睇TVBS留意天氣預告, 我仲諗台北有16-20度, 應該高雄同香港天氣都差唔多, 點知會天氣會咁熱. 我地都只帶左長袖衫, 所以一出高雄機場已經標汗. B已經話要買番D短袖衫, 結果當晚諗住去百貨公司睇下.
呢間漢神百貨好似SOGO, 門面裝修甚至各名店都好靚,
唯一缺乏係客人. 去過好多層, 甚至頂層特賣場, 職員仲多過客. 而且貨物標價都唔平, 一件不知名既T裇都要兩千六台幣, 嚇得我地車轆腳走唔切. 落到地庫有惠康既Jason martketplace, 亦有Subway 三文治, 響附近無"七仔"情況下, 呢間惠康真係救命恩人. (最後一日先發現酒店行8分鐘有間"全家"便利店)
第二朝因為預左係高雄一日遊, 所以早起去食早餐. 早有聞呢間酒店係唔俾響早餐既地方影相尤其早餐樣貌, 所以我都唔想搞事. 但只係個所謂早餐款式多但想試少之又少, 大量沙律冷盤, 熱葷少, 中式點心甚至每日只有兩款: 咸到噴水既燒賣加硬心既奶黃包. 結果我日日都係煙肉腸仔炒蛋多士再加白粥加魯肉.

酒店距離捷運站似遠非遠(另一間五星酒店金典就比較近捷運站), 原本以為可搭百貨公司既專車去捷運站, 但太早百貨公司未開門, 無接駁車坐. 唯有嘗試步行去, 20分鐘後行到周身標汗先見到捷運站.

(代續)

另外我有兩張漢來大酒店餐飲抵用券兩張各值一百蚊, 每次於酒店內酒樓餐廳消費滿二百可以用一張. 抵用券有效期至今年四月三日. 如果各位有興趣索取, send email俾我, 當面交收.

沒有留言: