2008年12月6日

生活炒雜碎(第十二回)

原本近日傷風纏身已經夠慘, (皆因公司半個部門都病左! 我都算係被傳染!) 點知尋日番到屋企, B話部電腦又壞左, 我都以為只不過普通case, 點知原來係大件事, 成部機係boot唔起. 結果周圍問人, 唯一容易搵到既係G先生, 佢都估計係motherboard問題. 但自從上次領教過HP既麻煩CS, 心諗不如搵街舖整仲有效率. 結果拎去街舖, 對方見係廠機即時撒手不幹: 不如搵番原廠啦! 結果又要等到星期一先可以搵到HP.
與此同時, B因為有事要無時無刻check email. 我唯有借出我部手機, 去附近一間茶餐廳用wi-fi上網. 可惜佢又嫌我部機個mon細, keypad難篤, 根本就check唔到email, 我就提出不如一人一電腦吧! 兩年前我都提出過, 只不過我見無乜地方, 所以作罷. 點知今次佢都同意呢點, 仲同我去"豐澤"睇機.
之前我話過, 如果再買新電腦, 希望一定有Blu-ray裝置. 所以我從呢一點出發, 可惜"豐澤"選擇不多, 心諗不如去電腦商場搵啦.
去到電腦商場, 確係比較多選擇, 不過水貨比較多. 路經某名店, 睇見SONY某型號減$2000大圓, 非常吸引, 結果經過多番思量同講價, 由原本贈品係手電變成路由器! 心諗今次真係執平貨, 番到屋企用新電腦一上網睇見SONY網頁都係呢個價! 電腦舖平$2000只係速銷手段, 不過既然屈左一部router, 再送2GB ram, 已經算係咁. 終於有得加入藍光行列, yeah!
暫時呢一刻B會共用我呢部新電腦, 希望佢又唔會整壞部機. 亦期待下星期一跟HP大鬥法!

1 則留言:

akira 說...

HP機既MOTHERBOARD真係廢到死
部機未供完之前就已經報銷喇
同埋保養係唔包MOTHERBOARD架
我之後都係拎去街舖整囉
三百幾蚊搞掂