2008年12月30日

我的十大 2008 (唱片部)

今年本地樂壇似乎新人有一定既水準, 多位新進又或者年青既歌手都有唔錯既表現. 以下係我今年既十大. (排名不分先後)

1) 林海峰 -我地大家 (Gold Label)
大家一齊嘻哈笑世界.

2) Jack Johnson - Sleep though the static (Universal)
好舒服既一張.

3) Coldplay - Viva La Vida (EMI)
傳聞中既最後一張大碟, 有D可惜.

4) 王菀芝 - Infinity Journey (East Asia)
未算先滿既一張但仍可以百聽不厭.

5) Mr - Mister (Universal)
新band第一張都可以做到咁既成績, 來年一定有更大發展空間.

6) 黃耀明 - King of the Road (EEG)

之前講過...

7) 謝安琪 - Binary (Universal)
應該算係今年既碟霸!

8) Dido - Safe Trip Home (Sony BMG)
到呢一刻聽呢隻碟依然會想喊.

9) 衛蘭 - Serving You (East Asia)

如果無"Reality"呢隻歌, 呢隻碟會同張太果隻平分碟霸大名.

10) 麥俊龍 - WHY (Silly Thing)
歪埋太多, 歌曲比上一張大碟仲好.

以下係幾張今年我覺得入唔到十太但又幾好既專輯.

1) 吳雨霏 - Lady K (Gold Label)
終見成熟之作

2) EO2 - Ladies Nite (SNAZZ)

五首都係上佳作品, 熱唔起實在可惜.

3) 陳偉霆 - Will Power (EEG)
雖然跳得, 但歌藝上可能要多加磨練

4) 何韻詩 - Ten Days in the Madhouse (East Asia)
好深好深好深好深呀....

5) 狄易達 - Just Go (SNAZZ)

呢位被譽為千禧年版後生張立基, 跳得又唱得.

6) 鍾舒曼 - Castle (EEG)

呢位鍾小姐既呢張碟真係令我大吃一驚. 連英皇都做到一張高水平既製作!

沒有留言: