2008年12月4日

樂家朱古力

樂家杏仁糖絕對係我既"賣飛佛", 分分鐘我自己一個可以一日kill一罐. 響娜姐果面得知樂家有新出品, 即刻走去搵. 去左平時已經無幫襯既百佳, 響一個好古怪賣聖誕裝飾既角落見到佢地有賣呢隻朱古力, 反而糖果部就無擺.
廿蚊有找不過得8大條咁多, 個樣就麻麻因為一條條實在太似"米田共". 但一咬落去, 真係嘩哈哈. 拖肥唔係我至愛但五分鐘內我都食左半盒. 搞到而家心思思想開埋另一盒添!


伸延閱讀: 樂家新品登場

2 則留言:

aulina 說...

呵呵呵,你食toffee先?我都係見得兩款!尋晚亦係心思思走去買埋另一款,想唔肥死都幾難!

小張 說...

你攪到我又好想食樂家。我一食就停唔到架啦。