2008年9月24日

瘋后

一直覺得呢個黑格比, 縱然係颱風, 但並非直接吹襲香港, 只係在不遠處行過應該唔會對香港有乜野影響. 但諗都諗唔到原本縱有距離但都對香港做成好大既破壞.
尋日響公司就根本神不守舍, 一邊忙工作, 一邊又check住地下天文台既風暴消息, 另一邊台灣既同事N小姐又問我香港既天氣因為佢要今朝早機經香港去外地公幹. 結果一知六點鐘掛八號波, 大家都早有準備隨時走人, 可惜我就要"被磨"到五點先可以動身. 從公司向對岸一望, 海面已翻起好大既白頭浪, 走到街上, 風勢確係幾大, 好似已經八號波. 為左避開港鐵"必定"既人群, 唯有選擇搭小巴, 但又好容易就上到車, 以為可以舒舒服服一程車番到屋企唔駛同人迫. 點知去到過海隧道口遇上長長車龍, 塞車??? 好彩並唔嚴重, 20分鐘後就番到將軍澳. 從車站行番屋企, 風勢越黎越大, 而且風聲大得好恐佈, 只見路旁大樹搖得好誇張, 唯有急急腳行快兩步. 跟住成晚, 風聲未停過, 好幾次我好怕玻璃窗會爆開尤其客廳其中一個窗向海相當當風. 今朝睇新聞先知大澳長洲杏花村鯉魚門大樹灣海水倒灌得好嚴重, 從youtube亦可以睇番紅磡小西灣大浪灣風暴情況, 如果呢個颱風正面吹襲香港, 相信我地真係凶多吉少.
一波未停一波又起, 今午網上流傳某銀行行將結業既流言. 心諗唔會卦, 我成副身家由利是錢到退休金同外幣存款全都存響呢間銀行喎, 但我又真係好相信呢個傳言真係好"流", 我亦知阿媽一定相信呢個傳言, 所以打電話俾佢叫佢唔好信傳言同唔好又去銀行排隊(因為阿媽有我授權可以郁我D錢), 但可惜太遲了! 原來佢食完午飯已經碌左出去排隊, 排左三個鐘直到銀行休息都未入到銀行. 直到今晚先搵到佢叫佢聽日唔好再去排隊勒.
香港人既一窩"瘋", 小小野就panic, 由貨櫃碼頭風暴消息forward email到銀行結業sms, 究竟幾時大家先會識得分辯是非黑白呢?

1 則留言:

匿名 說...

而家呢個時代好在消息靈通,但同樣衰消息靈通。舊年代要發佈消失,真定假都只可能在電視電台呢類正統的渠道得悉。

而家,SMS 又信係真,Email 又信係真,真係任志剛那一句好「唔好自亂陣腳」,唔該香港人真係用個腦分析下 (但佢地真係有分析,分析在拎左錢出來好過唔拎,唉)

我相信,如果東亞真係要執,一定唔會係我地批蟻民知道先,今次玩野居多,一笑置之。