2008年9月17日

Be Kind Rewind

終於睇左呢套"低清老翻王", 意念正可惜執行上就強差人意. 但基於呢套戲既主旨, 唔多唔少令我又懷念當年租帶既時代.
仲記得當年街頭街尾既影視店, 十蚊五蚊就可以租一部電影錄影帶兩日一夜. 當年好多德寶公司既戲都係租帶睇, 果個年代, 影視店仲係分黨分派. 呢一間獨家有嘉禾電影, 果一間獨家有金藝城電影. 要係想一間有齊晒所有公司發行既影帶, 係直到KPS金獅影視擴大後先出現.
那陣子我啱啱出黎做野, 睇帶變成我唯一嘗好. 一個星期租三四部電影, 中西日絕不手軟來者不拒. 亦勝在KPS有所謂外國版既水貨影帶, 令我可以接觸更多唔同類型既電影. 當時KPS那位經理更加同我混熟, 呢位小姐完全掌握我鍾意邊類電影去介紹我睇一D新片甚至暗啞底幫我預留新片. 後來LD既盛行, 我都由VHS過度到LD. 甚至KPS既消失到Blockbusters既DVD時代, 都同以前租帶既心態完全唔同.
租帶果個年代, 客人睇完部戲還帶時仲會同影視會既人有交流, 至少影視會既職員要檢查顧客有無回帶既時候, 顧客仲會同職員交流套戲既心得. 可惜到左LD/DVD時代, 職員仲會檢查隻碟有無花痕, 但已絕少同顧客互動. 甚至有時問佢地搵一部電影, 佢地都似遊魂一樣完全唔識任何一部戲.
到左今日, 我已經無再租碟, 全部影碟都係買番黎. 要同人傾戲就只可以走到網上, 雖然可以"即食", 睇都未睇完就講, 但少左當年果種"敬請回帶"既過程中對部戲既反思或同影視店既互動交流.

沒有留言: