2009年5月30日

究竟市道係咪真係咁差?

剛剛晏晝去飲茶, 響等位之際隔離有位坐輪椅既伯伯講左以下說話: "又話個市差, 又咪係咁多人去飲茶咁多人響商場買野, 都呃人既." 跟住有個女仔走埋去好惡咁講左兩句: 你又亂噏乜野呀?
亂噏? 小姐, 其實我都有同感. 過去果半年, 好多人都無左份工係真既, 公司要cut人或唔再請人係真既, 但係如果話市面生活質緊差左? 我又唔覺喎. 周圍既人都仍然大洗特洗經常消費, 或者身邊有太多呢D富貴人, 每逢有所謂開倉, 賴理賣衫定賣鞋, 有女同事都一定血洗一番. 亦有同事每隔三個月出國遊一轉, 呢頭先話邊度邊度好正, 果頭又話下星期又飛. 就算出街食飯都似乎無被經濟拖累, 就好似屋企附近一間以往人跡罕至既太興, 近月都經常爆滿. 附近間翠華更加唔駛講, 依舊要排隊等檯.
總觀網上, 手電相機電視依舊多人買賣, 分享帖更加源源不絕. 買藍光碟既更加係要一次過幾十張咁買, 計你二百一張, 那四十張連運費好歹都要八九千. 買新樓盤一樣豪, time to say goodbye都吸引到咁多人去入市(諗起隻歌都想笑!).
當然世界上有樣野叫信用卡, 再加埋安信兄弟果種唔負責任洗腦式宣傳, 我諗好多人都成身卡數. 所以我諗呢一刻仲好似繁華盛世, 但當卡碌爆既一刻, 新卡又唔批, 市道先至係最差. 到時周街空中飛人或者上樓自助BBQ都會經常出現, 到時又會有苦主出動鬧政府.
經過負債一役, 對自己財務都好小心, 呢一刻零卡數再加小量積蓄, 我都希望可以安然渡過未來更差既市況.
(不過我承認因為部手機失靈無晒聯絡, 我都諗緊買唔買新手電... 又要錢, sosad)

沒有留言: