2009年5月4日

手電

上圖呢部手電係2006年買入, 用左差唔多三年. 但近排開始經常有問題, 唔係有來電時一個唔該hang機接唔到來電, 就係個5字永遠久不久失靈. 近日更甚係個Windows完全無聲無色地hang左, 所有來電都無法打入. 我諗都係時候換手電, 不過我諗應該唔會再買Windows Mobile既手機. 心目中我只要求有手寫功能可以俾我呢D懶學打字既虫手寫中文SMS, 最好就有收音機同埋有Wi-Fi功能等我可以旅途中聽收音機或上網解悶.
不過... 呢個環境同埋支出收緊情況下, 買新手電可能真係得個諗字.

2 則留言:

石先生 說...

我有兩個建議,一係 iphone ,但貴,二係 nokia,反正都可以 sync data。

mysimplelife 說...

no la, 實在唔想買iphone, 因為巳有ipod touch. :-P
N記5800係個考慮.