2009年1月28日

新春馬交行 (上)

"又去澳門?"
"又係你話要過年出去行行..."
結果, 三個月內又去多次澳門, 一來慳錢, 二來又要遷就父母留港食團年飯.
今次見康泰有個package二千零蚊兩位又酒店又船飛最重要仲包兩位酒店自助晚餐, 明知新年街邊一定無啖好食, 酒店有餐食保証啊!
不過酒店只係三星既內地酒店"維景"(即"京澳"), 大大話之前已經住過呢間酒店四五次, 十幾年前都算做ok, 但十幾年後間酒店真係殘到無朋友.
仲諗住搭早船可以避開人群, 點知一樣多人到全船爆滿去到澳門海關排足半個鐘尤如以前過年去深圳一樣萬人空巷. 幾經艱辛過關出閘撲"濕肚"直奔酒店. 好唔容易搵到一間餐館新年仲開口做生意, 叫左兩個小菜, 味道尚可但實頂唔順一班大陸人響餐館入面食煙仲狼過食飯, 煙到好似去左bar一樣, 我地拿拿臨食完就走.
番酒店攞左房入到去驚見同十幾年無乜改變, 傢俬甚至房門殘舊到不堪, 無左一邊床頭几已經夠特別. 不過既然咁平況且只住一晚都係算吧啦.
當日香港11度, 澳門竟得9度, 怕凍既B決定是日唔出街, 齊齊響床上暖暖暖到晚飯時間.
酒店既自助晚餐標榜"新春魚翅自助餐", 入到去一望, 原來只有一道所謂蟹黃翅, 其餘都係好普通既菜式, 或者覺得過時過節要食熱野結果就連沙律都欠奉. 一兩個round已經唔想再食, 連平時唔會掂既炒飯都食埋. 不過最難頂係間旋轉餐廳因為我坐"倒頭位", 令我第一次親嘗食飯時會有作悶"暈自助餐浪", 諗起都笑.
食完飯我建議不如去放煙花, B簡直不知何物, 咪"打的"帶佢出去海邊放煙花既地方. 我都係第一次澳門過年暨放煙花, 自小一怕刀二怕火, 到呢一刻我都係唔識(怕)用菜刀同火機.
雖然海邊我估得七八度, 但見一個個煙花響頭頂爆發, 心情都幾興奮. 點知B又係怕有意外唔敢玩, 結果我地兩條友仔都只係買左D好"兒童向"既煙花仔去玩, 雖然兒嬉, 但真心好玩.

沒有留言: