2009年1月18日

鬧爆嚴重呃人既無線收費電視

繼舊年父母無知地中左"新世界電訊"騙人既陰招之後, 今年我父母再創新猶, 打開大門再放騙子入屋. 今次係無綫收費電視.
響報章雜誌已經睇過無數次呢間公司既員工點樣呃老人家裝設收費電視, 但諗唔到我父母咁都上當.
以下係我父母同我個妹話俾我知既過程.
有個自稱"翡翠台"既男人按門鐘向我老豆話要入屋拉高清線, (咁啱佢地幢大廈剛改裝左公共天綫.)我老豆就以為管理處派人入屋整線結果佢就放左果個人入屋. 入到屋咁果個男人就露出真面目向我老豆sell個高清機頂盒, 話每日供五蚊, 供足18個月就有部高清機頂盒. 最重要係個男人無提過無線收費電視呢個服務, 我老豆又胡裡胡塗咁答應. 直到個男人問我個妹拎信用卡, 大家好似一言驚醒夢中人咁, 再睇份合約竟然係無線收費電視既合約. 呢個男人就話: 有線都無野睇, 我地無綫有四十幾個台睇. 呢個時候我個妹暗中打電話俾我, 我唯有叫我佢快D趕個男人走, 否則佢會賴死唔走. 個男人果然真係賴死唔走, 我問佢邊間公司? 佢答翡翠台. 我問咁你係邊個部門? 你上司又係邊位? 佢又答唔出, 只話無線又有藝員部又有咁多部門. 咁我話: 你即係唔係無線員工啦. 佢先至話佢係屬於無綫收費電視. 我唯有請佢快D離開我父母屋企, 佢反而問我有乜問題? 我話: 你又話自已係"翡翠台" 實質係"無綫收費電視"已經滿口謊言, 以為你sell高清機頂盒實際上係sell收費電視服務志在呃老人家. 結果講左好耐我父母先至可以趕到呢個男人走.
希望我用呢件事, 捉醒大家以下幾點:
1) 睇數碼廣播係唔駛搵人入屋拉綫!
2) 睇數碼廣播係唔駛登記收費電視!
3) 十個有十個無線收費電視既sales都會呃老人家, 勿上當!
4) 佢地所sell既Topcon高清機頂盒一千蚊都唔駛, 要你用二千七百蚊買絕對係搵笨.
5) 千祈千祈千祈唔好俾陌生人入屋, 就算佢係無綫有綫定差人特工, 就算係曾蔭權都唔好放人入屋.

沒有留言: