2009年1月26日

麻甩奇幻逆緣

尋晚年三十晚, 響浴室對鏡一照, "你好麻甩"!
係呀, 其實十幾年我已經有麻甩既狀態呈現, 不過近呢幾年, 麻甩既情況更加成形. 某日好耐無見既P小姐拜訪, 佢見到我都嚇左一跳... 頭頂驚現地中海雛型, 身型又脹左. (佢又何嘗唔係肥左又....女人左.)
所以我深信, "麻甩是這樣煉成的..."

談吐:
十幾年前響電話既另一方, 一直認為我係個四十零歲仔女一對既爸爸. 直至某次公開宴會見面, 我都只不過係廿幾歲既死o靚仔. 老成, 變成麻甩既代名詞. 當時當然未算麻甩, 麻甩我覺得係好世故好粗口先至算. 所以我由以前一句粗口都唔講到宜家偶然一兩個宣洩, 不過好在果幾個粗口只溶響文字, 唔溶響口.

衣著:
幾年前我仲係每日著整齊恤衫番工, 未老先衰. 近年一星期五日變成有四日著T恤牛仔褲番工扮後生. 結果仲衰, 形同譚校長出show咁, 比麻甩更麻甩.

外表:
唉, 生得老成! 廿幾歲已有四十歲外表再加埋咁既服裝指導簡直係真人版"奇幻逆緣". 近年識得去打扮同保養, 結果都係keep番自己外表一樣樣, 跟生理年齡開始接近. 但係頭頂既"光環"漸現型, 麻甩既速度再加快.

興趣:
原來人越大, 自己越愛懷舊. 開始鍾意舊歌舊戲舊地方, 亦都因為愛懷舊, 越開始自己麻甩到走上網問其他麻甩懷舊一番.

結尾:
前陣子某日有位小朋友(都唔細勒我諗都有成廿幾歲!), 佢問我有無五十歲, 我左前額突現一大滴汗. 我亦諗起某位舊友V先生, 五十幾歲但有副三十歲既面貌同身材, 我而家就同佢剛剛相反, 或者有日響街佢真係會未必認得我.
果然係麻甩奇幻逆緣.

沒有留言: