2009年1月28日

新春馬交行 (下)

第二朝當然例俾食個酒店早餐, 講真呢個自助早餐種類同質素竟然俾之前一晚個新春魚翅自助餐更好更多選擇. 亦因為之前一晚半肚上床, 呢個早餐簡直係救命恩人, 我可以話"喪食"45分鐘, 連白粥炒麵都唔放過. 當然喪食係有後遺症: 即刻番房大覺瞓...直至11:50! 突然彈醒, 即刻換衫執野退房.
原訂想去行mgm, 點知B話不如行新葡京啦. 入到去學劉小姐話齋: 原來都係不外如是. 但B都係建議等我去鉅記掃完貨後番轉頭響新葡京食個晏.
年初二澳門周街都係人, 誇過香港. 迫下迫下先去到鉅記, 再迫下近下先可買到野執番身彩出到黎. 望望錶, 咦? 我地搭四點半船而家係三點喎... 再行番新葡京食晏真係無乜時間, 呢一刻突然諗起我既澳門至愛: 福龍!! 我地即刻車轆腳走去睇下有無檯, 是關附近間間舖門外都有條長龍. 好在響佢地臨中場休息之前拎到檯, 當然又係嗌番例牌: 焗鴨飯同炒椰菜, 今次再加首次嗌既"芝士飽". 呢個芝士飽真係好味到無話可說, 至於兩個"舊愛"依舊美味非常. 又食又趕, 食到四點, 弊傢伙! 拿拿臨埋單散水, 好在剛好響附近截到的士即刻飛車直奔碼頭. 心諗咁遲再加上過關需時一定送船尾, 之但係今次過海關又其快, 終於又趕得切上船, 結束今次趕頭趕命凍冰冰既馬交行.
今次馬交行, 感受最深應該係B, 次次都係佢遇上超無禮貌又打尖既香港人又或者勁粗魯"不文明"既大陸人, 次次唔係推佢就係撞佢, 甚至有香港師奶打佢尖, B有禮貌同佢講都俾師奶話B打佢. 我諗中港融合終於見成效!
又響酒店見到以下文字, 真係笑左出黎, 擺到明針對中國籍顧客, 連座檯鐘都貼有呢句野, 認真醜怪
.

沒有留言: