2008年10月27日

軟飯王

話說屋企附近個商場內既食肆差既繼續咁差, 好既就已經一走了之. 要搵食就真係所餘無幾.
商場其中一個舖位被譽位死位! 開乜野食肆都會滅亡, 由中餐館開始, 左手挾住廣東點心, 右手又叉住北京飽點. 完全係集百家大成, 舖位大大但坐到仲迫過大牌檔, 結果玩死左自己. 原班人馬原址開另一間日式餐廳, 舒服係坐得舒服左, 但味道差又貴到飛起, 最難頂係衛生, 有次驚見企響橱窗前既魚生師傅一邊撩鼻一邊整魚生! 開業不久人流散晒
就算食二百送一百甚至長期八折都無用, 店舖"長期"水靜河飛. 一年都無就執左.
不久見圍板話又係開餐館, 心諗: 唉, 咪啦, 個位開乜死乜. 前兩個星期呢間餐館開張, 客似雲來, 見個menu賣既都係好普通既野, 價錢又唔平, 唔通真係咁好味? 跟住屋苑既網
上討論區街坊話間野有明星睇仲會招呼埋你添! 明星效應當然有效, 但兩個星期後, 人流散去, 今晚B話不如去試下啦.入座後被編去窄窄既兩人檯, 咁大個舖位但又係有咁多檯得咁多檯, 迫到似雞籠. 最正既自己對到正一正個喇叭, 全場正在"焚"勁歌, 下下泵心口. 果一刻, 真係想走. 跟住....真係見到明星!!! 郭小姐走埋黎招呼執檯, 心諗如果呢間野有電視, 平時八點係咪一定播果套劇呢? 有位藝員做下生招牌, 再望下個menu, 結果留低. 不過請左佢地可唔可以較細聲個喇叭, 結果到埋單一刻, 歌聲依然咁大力泵心口. 真係以為去左disco食晚飯, 成晚都好似咁... 我: ....... B: what? 我: ....... B: ha? 連隔離檯一對中年男男couple都要接近咬耳仔去傾計.
呢間野似乎賣意大利飯做主打, 但我地真係唔係太好, 所以揀左其他野, B叫左個士多啤梨骨飯, 我要左個黑松露牛仔肉意粉. 個飯...吾... 哈哈! 根本係茶餐廳水準, 笑鳥. 個意粉比較似樣, 唯一遺撼係D牛仔肉似皮帶多過似肉. 兩個菜連兩杯野飲承惠一百八十幾, 貴得唔合理.埋單後我倆都諗起KFC最近個廣告, 笑左出黎.
用一百八十幾去睇藝員仔, 有D傻. (佢地係有套餐, 價錢比較平, 但要係指定主菜無得揀.)

1 則留言:

aulina 說...

佢開第二日我去咗食lunch,$28一個素鴨湯麵... 大家都知tko真係好難有啖好食,有人收我幾十俾個唔油齋我,收貨! 不過見同檯d 其實幾茶餐廳吓... 好彩,我司員工show pass竟然有mini dessert送!!

未去第二次,寶琳好鬼遠...