2008年10月10日

反智到無朋友的網上旅行社

話說B講左離開香港去渡個長週末講左好耐, 成個暑假都過左, 只去左黃金海岸酒店. 當然佢梗係唔算數, 仲老早提過佢十月有個五日假期, 結果我又懶懶閒直至呢幾晚睇阿蘇個電視節目介紹澳門, B問: 不如我地去澳門囉. 又係埋門趕頭趕命去訂飛. 見康泰永安都選擇唔多, 反而中旅選擇較多, 而且佢地有個"芒果網"疑似有網上訂票服務, 仲話可以有專人送飛服務, 所以一試. 搞完一大輪之後竟然無要求我入信用咭號碼就話完成交易, 我仲諗或者佢地會係確定房間後我會收到電郵通知去上網繼續交易. 但唔夠10分鐘我竟收到佢地既來電, 對方話你所訂既套票價錢會係比訂果個貴百幾蚊, 我仲未來得"吓", 佢又繼續: 王生, 我地而家係有兩個付款辦法, 你可以上我地響旺角既寫字樓或者去旺角中旅社碌卡又得, 又或者可以用銀行入數. 我個"吓"終於可以送俾佢.
諗唔到網上買野都可以搞到咁複雜, 網上買野都係為左方便唔駛出街限時完成, 無諗到中旅社可以咁反智網上訂完仲係要落門市俾錢. 我同位鄉音女士講: 唔該請你幫我取消呢個booking, 旺角太遠勒.
結果放工咪又碌左落門市訂, 不過突然醒起原本想訂既果間酒店係有賭場, 而B對呢種酒店實在唔鍾意, 唯有改訂番間無賭場既酒店, 仲平左幾百蚊添.

2 則留言:

小張 說...

來澳門玩得開心d啦 :>

aulina 說...

咦?我上次訂,團得個喎!

俾錢唔係好記得,好似結果都要fax 定點。

不過真係送上嚟俾我架!我肯定冇去過分行攪的。不過上次係06年底……