2008年10月17日

兩傻遊濠江2008 (3)

原本預左第二日去氹仔, 但B響第二朝發現酒店有專車去威尼斯人渡假村, 我地見出面天氣又有毛毛雨, 所以決定都係去威尼斯人走一轉.
我覺得威尼斯人既成功除左得個大字, 有D細微野都係做得好好. 以前我地去葡京回力都唔可以戴袋入去, 甚至手錶手電都要除低過金屬探測器. 今次去"永利"都係唔俾戴手袋或者背囊入內, 但戴住手機手錶過金屬探測器係無問題. 但威尼斯人就算你有背囊手袋入賭場係完全無障礙, 呢個就幾值得讚. 不過亦有缺點就係....煙霧迷漫, 比永利葡京更甚.
威尼斯人另一個特點就係有個超巨購物商場. 我地兩個人都唔知行左幾耐行左幾多轉先正式行完個商場, 行完之後真係有D虛脫既感覺. 原來都行左三個鐘, 仲有D肚餓. B就唔係好想去foods court醫肚, 我就無所謂, 最終佢揀左商場入面一間叫"Wings"既餐廳, 叫左客德州雞翼同一客漢堡飽. 雞翼好味不過個汁就唔多掂. 漢堡飽就真係唔錯, 但值唔值百七銀一客就見仁見智.
同B講, 不如下次黎澳門住響威尼斯人啦, 因為仲有一樣野我地好想做, 就係睇"太陽劇團", 我諗會係一個好好既體驗.
就咁, 今次濠江遊就響落雨斯濕下完成. 俾我印像係: 澳門依然有好多好野食, 就算貴左唔少但都值得. 另一樣野係葡京依然有好多"家禽"四圍走兜搭路人. 去葡京買曲奇竟有位高過我既濃低胸向我兜搭, 我即刻拉住B, 車轆腳咁離開.

1 則留言:

小張 說...

HAHA...下次響葡京要小心哩d俄羅斯的家禽。