2008年7月26日

食在日航酒店

唉, 壽星公要自己打去訂檯食生日飯... 結果... 訂錯檯!!
承蒙guy兄介紹日航酒店有好野食兼有優惠, 就根據官方網址打電話去訂位, 一切都順利直至今晚. 去到對方竟然話無訂座紀錄, 唔係嘛, 今朝酒店先打俾我confirm個訂檯. 經理突然一問: 王先生, 你係訂呢度定樓上法國餐廳呢? 吓? 佢打上去一問, 原來自己大頭蝦打錯電話訂錯檯. 好彩自助餐仲有檯可以walk-in.
guy兄果然無介紹錯, 食物真係好出色! 好多都好啱食, 味道都好好, 好味到我全程唔記得影相一味掛住食.
戲肉到, 因為酒店有優惠逢六月七月生日入座均可以用年齡到折扣. 咁啱我同B都係六,七月生日, 所以我地都有折扣. 價錢我就保密, 因為個折扣實在太得人驚, 亦成為有史以來我食過最平既酒店自助餐.
不過講真就算正價, 呢度都係非常值得捧場.


伸延閱讀: 我又來生日飯 @ 日航咖啡室 Cafe Serena

2 則留言:

aulina 說...

咦我都7月喎……

mysimplelife 說...

快訂位了, 31/7截止.