2008年7月16日

生活炒雜碎(第十回)

仲記得我地屋苑變成賓館一事嗎? 之前已講過有業主金錢掛帥事事以錢為先, 前日響屋苑討論區同其他人講同件事完全無關既答訕, 呢位業主突然向我痛罵一番, 一句: 樓價跌左邊個負責呀? 我真係目瞪口呆! 我唯有叫唔好咁自私, 只顧錢將安全不顧. 佢竟狡辯話果度人人都好睇樓價, 又話自已為屋苑出左三年力...blah blah blah... 點解而家D香港人會變成咁架? 正一垃圾!
###############################################
香港人係點? 尋日睇新聞見到排隊買紀念鈔既人龍, 六七十歲有, 一家大細抱住三個月大BB亦有. 出面風雨交加, 大家都只係為左買到紀念鈔炒賣發財(當然相信亦有一成人真心買黎紀念!). 一個末世既畫面! 尋日我都話: 閃電閃到咁都劈唔死人, 真係好神奇.
###############################################
香港人係點? 尋日響公司接到個無來電顯示既街線來電打到我既內線, 依舊一句"Hello", 或者我有太濃烈英國口音, 對方唔講野, 我再次"Hello", 大約五秒後對方收線. 一陣個電話又響起, 又係無來電顯示既街線來電, 我刻意唔接直接落voice mail, 但對方無留voice mail. 隔左一陣, 電話又響起, 又係無來電顯示既街線來電, 今次我接聽, 又一句"Hello", 對方又唔講野. 我唯有: 喂? 對方出聲: 我想搵一位女士, 係外國人, 個名唔識讀, 叫"helen la", 不如我串俾你聽.
我答: 呢度無呢個人喎. 你打幾多號電話呀? 佢就講出我既直線電話. 我話: 電話號碼啱, 但就無呢個人... 人字都未講完, 佢就收左我線. 哈! 無禮貌到咁, 果然係香港人.

沒有留言: