2008年4月27日

八部半

好多年前第一次睇八部半, 真係睇唔明. 或者當年年紀細, 未有應付呢種高深既藝術. 多年後再響電視台再睇一次, 終於明白到導演既苦心經營.
再多年後既今日終於推出港版DVD, 又再認真睇多次細細回味箇中既意義仲有攝人既影像.

但係雖然話就話經數碼修復, 但似乎好似只係做左好簡單既洗片, 唔覺有真正既數碼修復. 我唔介意發行商用"疑似"數碼修復呃我地, 我唯一介意係隨碟附送既postcard同海報, 我寧願飛走呢批無謂野換來平幾十蚊或者俾個"真正"既修復版出黎.
(原來已推出平裝版, 只有碟無海報postcard, 平五十蚊!)

1 則留言:

Agnes Tse 說...

就故事內容黎講, 我覺得"甜美生活"難接受d. 睇住班中產玩剝衫跳舞, 真係好惡頂.....