2008年4月22日

難相處的同事

之前做過幾份工, 總會遇到好難相處既同事. 唔係有同事永遠搵我笨就係爭住邀功, 再唔係就係有已婚男同事抽我水一路傾公事一路摸我屁股. 有乜未遇過? 但通常會係遇上無禮貌同事居多.
不過諗住而家呢間公司都算國際上數一數二, 入親去都有番一定學歷或資歷, 點知都係俾我撞正呢類人.
同事E, 女, 廿零歲, 另一個部門工作. 佢個職位其實一D都唔難, 之前兩任都好勝任笑住走. 但到同事E都百八十度改變. 或者係性格問題, 似乎佢唔想撈兼且唔想(識)同其他人和平相處. 句句有骨兼開口埋口完全無禮貌可言, 簡直一句就直插入你心. 起初我都唔信, 有日因為急需睇條片, 成層樓就只得我地部門有部Beta錄放機, 咁啱同事E又用緊部機, 我就好有禮貌問佢可唔可以借用部電腦搵段片一陣. 佢都點頭話: 哦. 咁我就拿拿臨搵段片, 但搵左半分鐘都搵唔到. 同事E突然好唔耐煩問: 你用完未呀? 正所謂: 好佬怕潑婦. 我唯有即刻縮手唔該前唔該後轉身走. 完全感受到同事間所言非虛.
一直以黎, 同事們都有同佢高手過招, 直到尋日大家終於頂唔順爆發左互相鬧爆. 我地上司話佢成日對我地好無禮貌, 同事E竟然話係我地無禮貌在先, 完全將成件事扭曲. 結果終於鬧上佢既上司果度, 今日大家就會當面對質.
有時我覺得真係人夾人緣之外, 本身修養亦都係好大關鍵. 遇著呢類人, 除左忍之外, 適當既表達不滿都係必需既. 雖然未必會令佢有所改善, 但至少俾佢一個訊息係唔係人人都要受佢氣.

2 則留言:

Agnes Tse 說...

想知道下集大結局點收科!

匿名 說...

我上司是港女 40岁 好难相处 说话 做事情完全不尊重人的
比如 她给我配个电脑 我说好大哦 她说你肯定不可能跟我一样
或者她昨天说的 今天变了 你再问 她就说 我说的你没听啊

还有 他对我说 你以前什么烂公司啊 你公司拦得很 你基础差得很 你读的什么书

所以 我走了 顶不顺了...这样公司没前途的 一手遮天