2008年1月15日

我很好, 劉若英

打從滾石到EMI都有聽劉若英既歌曲, 佢既歌曲永遠帶俾人一個好完整既思想畫面. 絕對就連其他歌手既都較難做到.

新碟"我很好"比再之前既"聽說"更有畫面, 而且更正面既演進. "我很好"既活得比你更好, 不敢愛既"落跑新娘", 愛人不是/曾經是我既"給你", 又或者跌過愛過仍無悔既"還是一樣".
始終有名牌效應, 陳小霞既"口香糖"仍然好得人心. "12月3日, 北京"既袁帷仁亦係必聽之一. 仲有同范瑋琪合唱既"不能跟情人說的話"好K亦好有味道.
正如唱片既標題: 我住在自己的身體裡. 我是我.
我就係鍾意呢種自我.

(75/100)

沒有留言: