2008年1月5日

愛的根源25週年

今日經濟日報報導, 譚詠麟為左紀念1984年推出既"愛的根源"大碟25週年紀念. 搵左陳輝揚重新製作全張"愛的根源"大碟, 準備於明年推出.

先唔講譚詠麟近年不停食老本, 不停重唱又重唱舊歌. 但佢於八十年代幾張大碟確係非常經典, 奇怪在佢唔揀銷量超過十二白金既"愛情陷阱"黎重錄而搵張銷量少十萬隻既"愛的根源"? 不過講真如果可以揀, 我會揀"霧之戀"跟住"愛的根源", 先至輪到"愛情陷阱".
"霧之戀"絕對對我有莫大意義, 第一: 呢張係我第一次接觸既CD. 第一次聽當年仲係新科技既CD, 音質雖然生硬, 但音樂編排就令我留下好大印象. 尤其當年仍然流行無論快歌慢歌採用大量絃樂, 唔多唔少都有幾分氣派. 第二: 歌曲整體係一流. 全部都係必定流行作品, 就算事隔25年, 仍然唔覺老土落後. 甚至多年後我都買番早期德國版既CD珍藏. (可惜隻CD借左俾人後無回頭, 迫住要再買隻skc版)"愛情陷阱"唱到無論響屋企響街甚至響沙灘一定有人播緊, 之但係歌曲就比較行貨, 或多或少因為整張碟有好大部份係由日本製作人負責. "愛的根源"就唔同, 雖然已有日本製作人有份製作, 但至少仍保留本地製作既特色. 而且全碟真係無一首歌唔係無人識, 十首歌各有捧場.
而家"愛的根源"25週年紀念版重新用DSD灌錄, 究竟譚校長同陳輝揚有無火花可以擦出, 我地真係拭目以待!

沒有留言: