2007年8月20日

兩傻遊之五萬日圓北海道遊(三)

入住呢間溫泉渡假酒店果晚, 酒店安排有暑假煙花匯演. 響荒山野嶺放煙花都幾危險, 一個唔該燒著D草木就好難救. 佢地仲一個星期放兩次煙花, 果然重本. 重申佢地唔係煙火, 真係放好巨型既煙花. 我地就響酒店外個廣場超近距離睇住個煙花響頭頂爆開, 仲震撼過睇維港煙花.

呢間渡假酒店另一賣點係溫泉, 但唔知點解我實在唔好一大班光豬浸響一池熱湯. 我唔介意光豬, 響香港做按摩都係脫光去做, 但我既底線係一對一. 間房得我同師傅就無問題, 因為我相信師傅係真心做按摩, 但一去到出面沖凉就周身唔自在, 尤其當浴室多過一個人. 而響日本溫泉, 一定要剝清. 就算住響呢間酒店佔左九成住客係日本人(當日全酒店得我地一團港客.), 但係都係唔習慣. 結果成個行程我都無去溫泉.
第三日行程好簡單, 只係去兩個地方: 玻璃底船同小樽. 一生人最容易暈船浪, 每次去遊船河都暈足幾個鐘, 所以無去遊船河已經十幾年. 就連上去雙魚星號既膽都無. 今回唯有頂硬上尤其見到隻船咁細隻, 更加驚! 基本上響船底望落去我都希望可以睇到好多魚遊黎遊去, 實情出到海都只係見到大量海膽同小量魚同海星, 都幾失望. 反而回航餵海鷗就有趣得多.
跟住就到小樽, 每每有人提起北海道, 除左雪節之外就係小樽運河. 不過我覺得都係不外如事, 可能冬天落雪時會係靚D.
同B去附近既著名music box商店行時, 佢發現間舖入面D英文告示真係唔知講乜, 文法錯晒, 要睇番中文先知大約講乜. 因為間舖太多人所以無影相, 心諗只係果間舖係咁, 點知跟住行多幾間舖入面D英文都係錯到笑. 原來香港都未算太差, 仲有大國墊底.
(代續)

沒有留言: