2009年11月29日

一個星期兩餐感恩節大餐: 一餐係, 一餐唔係

感恩節對於B黎講簡直一個大節日, 只係謹次於聖誕. 所以早響一個月前佢已經好緊張咁叫我搵定地方食感恩節大餐. 可惜響香港可以食到感恩節大餐既地方少之又少. 終於俾我搵番尖沙咀既Main St. Deli仍然有供應, 可惜我又眼大睇錯野, 以為可以提早食. 足足早一個星期去左果度食, 但當我地一坐低先發現原來堂食只會響正日供應, 但外賣就會提早供應. 既然去到, 都係照舊幫襯.佢地有個combi都幾抵食, 兩百零蚊有湯有主菜. 始終係酒店野, 味道都非常唔錯.為左補償番B, 都係幫襯番"肥佬". 今年加到每位二百五, 可惜我地一坐低, 我又唔記得左之前既教訓, 又係一叫就叫左兩個餐. 結果一上檯, 真係暈, 大碟到失控. 飽到爆開仲要食唔晒要打包~

沒有留言: