2009年11月21日

他/她的滄海遺珠精選

兩年前, Sony BMG宣報推出收錄兩間公司(其實仲有星光/藝能既歌曲)歷年經典既5CD精選, 可惜爛尾收場. 兩年後公司併購完成正名番為Sony Music, 響唔覺眼之下又推出兩張舊歌精選. 呢兩張所謂"他/她的滄海遺珠精選"跟之前5CD精選有點類似, 但作為"滄海遺珠精選"就有少少誤導, 我諗所謂"他/她的滄海遺珠"都只不過算係兩三線或one hit wonder既專輯.
例如SONY系既蔡興麟陸家俊傅振榮李中希周永恆, 除左一首"為了妳為了我"因為家駒而熟悉, 相信佢地對大家都好印象蕪湖. BMG三子既土歌"Home Alone"不幸再次收錄獻世實在幾令佢地不知所措. "陽光空氣"完全唔算"滄海遺珠", 當年此曲極之流行, 放響呢度實在尴尬, 不過亦都多謝令呢隻歌再見天日.呂珊響女子果邊竟無歌上榜, 反而響男子呢面分得半首, 又係
尴尬.
女子組果面選曲又係古怪, "是不是這樣的夜晚, 你才會這樣的想起我"同埋"甜蜜如軟糖"都係紅極一時既歌曲. 反而又係SONY系既王秀琳(Mango??)彭海桐李玟既出現有少少驚喜. BMG系除左黎瑞恩唯一響BMG既歌"問候"必定出現, 當年俾人睇低既吳君如亦榜上有名, 實在高興.


my pick:
西飛客機 - 戴蘊慧
是不是這樣的夜晚, 你才會這樣的想起我 - 彭家麗
多得你放棄 - 吳君如
在我心中有你 - 馬怡靜
口不對心 - 劉小慧
陽光空氣 - 威震樂隊
美麗的謊言 - 蔡濟文

1 則留言:

karvitz 說...

嘩!
誰明白女人天生口不對心都有,都好似唔錯喎!