2009年2月5日

生活炒雜碎(第十三回)

嘩! 真開心, B部HP電腦又死左, 死因: 同上次一樣, 死底板. 三個月內連死兩張底板, 真係嘩哈哈.
打上HP熱線, 職員好細心咁叫我將所有USB線除去跟住開機, 問題係之前一晚我已經試過, 都係唔成功, 所以我同佢講: 尋晚我已經試過勒. 但佢仍然好堅持要我咁做, 結果當然仍然係一樣.
咁我咪同佢講: 麻煩你睇番上次維修紀錄, 根本同今次係一樣. 咁佢check過後話因為上次維修後有三個月額外保養, 所以今次可以免費上門維修. 我同佢講: 可唔可以請師傅今次一次過帶埋底板同ram上黎好過分兩次要成兩個星期先整好. 點知佢話: 師傅會用好專業既眼光去決定.... 我真係無言.
就放長雙眼睇下今次呢部電腦又會整幾耐. 不過我都留後著以防部HP整唔到, 預備買部新desktop俾B, 不遇聯想好定Acer好呢?

1 則留言:

小張 說...

我部HP pavilion f1503 都就快死啦.
唔知換過部咩好囉.