2009年10月26日

兩傻遊大嶼山

我倆都好希望有個long weekend, 今個月終於恨到, 但三日假期去得邊? 番大陸, B既簽証費真係貴到突眼. 去澳門又唔係好想. B話不如去試下"昂平衫碌鈴", 基於B希望見郊外多過見城市, 所以決定重返銀鑛灣! B就係鍾意梅窩果種寧靜, 但問佢如果長住呢? 佢又唔制!今次又再住銀鑛灣酒店, 七百幾蚊一晚住新翼包早餐同幾年前差唔多, 只不過連新翼都老化得好緊要, 睇黎下次住舊翼就算. 之前有blog友話呢度既自助餐有進步, 今次我見週末價廿百到尾再見晚飯時間都係人跡罕至, 就知有幾好! 始終梅窩唔係南丫長洲, 無話有大量靚海鮮酒家. 只有近碼頭既大排檔, B對大排檔既畏懼所以唯有另找地方. 有一次去左間叫"羅馬餐廳"食左個頹飯, 今次就試左隔離間意大利餐廳. 伙記疑似意大利人, 就連顧客佔左8成係外籍甚至非英語人. 因為B抱恙所以只叫左兩個主藥, Roman薄餅, 個薄餅底厚但異常地脆. 牛肉闊麵, 咸牛肉應記一功, 再加上無亂加茄汁, 食到我地想encore.住酒店食早餐就好難預會好食, 但去到咁難食就真係更難遇到. 除左生果可以得一分, 其他同食屎無分別. 最正係個咖啡, 根本就係雀巢即溶.... 食完行左一陣沙灘趁未有船到岸已經雞咁腳check out上去寶蓮寺. 成架巴士就得四丁友上大佛, 巴士公司真係俾車搶咁多生意?
上到寶蓮寺原來巴士總站搬前到市集, 要入寶蓮寺就要行多兩步入去. 我地一去到已經即刻走入齋館, 因為個早餐太"屎", 我地無乜食過野, 我除左食左少少炒麵加兩條腸就喪食生果. 所以呢餐齋簡直係救命飯. 不過食呢個每位一佰豪華齋, 份量又真係大得驚人. 二人餐竟有四餸一湯, 份量仲一D都唔細. 不過味道又出奇地好, 食食下又食得哂.
寶蓮寺及大佛去得太多次, 所以今次無再深入探討, 所以去左隔離個市集. 呢個比山頂廣場更差既遊客市集根本同寶蓮寺真係好格格不入, 就算入面有好多買佛家紀念品既商店, 講明有大師開光, 但再加上隔離有齊星巴克海天堂. 咁同將旺角老銅有乜分別?
同B入左去其中一個景點: 與佛同行. 原以為只不過係個展覽, 點知... 竟然係播一大段卡通再加埋好多機械特技. 跟住有位小姐帶你行一大段路又播一大段卡通跟住再帶你去"高科技"祈福許願. 講真... 真係好搵笨!
見B唔係太舒服, 就拿拿臨落山. 之前已經響網上訂左纜車飛, 原以為只有站外一條短短人龍, 點知行到站內, 簡直係重現三十年前羅湖過境萬人空巷場面. 站內原來已經排左幾百人, 結果我地排左足足45分鐘先上到車. 但係上到車又係另一番滋味, 尤其一出站同埋經過第一個轉折站落山一剎那真係幾驚心, 好彩B有畏高所以無搭水晶車廂, 否則仲驚!

1 則留言:

Agnes Tse 說...

市集真係搵無可笨, 但全山頂得佢一個場, 邊度都去唔到, 吹漲.