2008年11月4日

最近我開始約會卓韻芝

唔係講笑, 呢排真係日日對住卓小姐....
基本上, 梗係唔係對住佢真人啦. 只係一口氣買左佢四本近作日日刨. 件事係咁既, 事關近月買左幾本blog書, 我睇書係屬於好快果隻, 所謂一眼睇百字. 讀完果幾本blog書, 感覺係... 好爛好垃圾.
唔係講笑, 頭一兩版的確吸引, 咁就叫我真係出錢買本書. 但打後果幾十頁紙真係悶到出煙, 完全係兩回事.
或者因為受呢D 爛blog書影響, 真係要搵番D真正有智慧既書去睇, 結果我揀左卓小姐.
我一直都有拜讀卓小姐既專欄, 甚至乎佢"之前"既電台節目都有不定期收聽. 但唔知點解, 一直無買佢既著作.
或者佢係算果種我"喜歡"但未入到我既書店wishing list, 我會買邁克林奕華藍海寧李碧華但卓小姐哩... 又未輪到佢. 但佢又屬於我會響書店揭佢書既對象, 即係得個摸字, 但又未wishing.
咁點解今次又會咁重手買呢? 除左係"渴書"之外, 仲因為... 商務85折! 唔好話我cheap, 卓小姐妳亦好怪我, 我錯過左今年書展, 今次就係今年買平書既最後機會. 卓小姐, 妳都屬於消費型人, 妳都好清楚點為之精明消費, 我諗今次我真係有過good deal. 四本你既著作再加商台某本新書埋單都係二百幾, 就可以日日同你"文字交流", 妳四本書足夠令我滿足兩個月, 抵!

沒有留言: