2005年6月1日

愛的音訊

都十年, 終於要作個了斷.
十幾年黎, 欠下既咭數債務終於變成天文數字, 自己本人已經唔可以獨力承擔. 原本唯一既出路係破產.
但係B願意為我做債務重組, 我實在感動到喊左幾晚. 報恩係老土既名詞但卻係我必要做既事.
過去任性揮霍, 追尋虛無飄渺既物慾同理想. 今次終於想通.
情人不計較以往無私去幫你, 愛既真實一面就咁展現.

2 則留言:

匿名 說...

祝你們幸福!

真羨慕你!!

匿名 說...

枕邊人願意和你分擔實在是件美麗的事.

我不及你幸運, 我和你的情況差不多, 但最大分別在於我的伴侶以為我的債務已清, 我要向他撒謊, 而他三兩日就會盤問我錢往哪兒去了, 為何剛出糧又喊窮......為錢銀已煩惱不堪, 他的盤問更令我透不過氣來.

祝你早日重過新生, 和B幸福快樂!