2010年2月22日

人生可唔可以reboot呢?

人生可唔可以reboot呢?
以前睇戲, 戲中一個普通人可以由呢個國家既東面放棄所有走去西面重頭開始.
終歸都係戲. 但現實又有無呢個可能? 
近來我會用上搭港鐵果20分鐘車程去思考人生, 今晚既題目係:reboot.
一切都重頭開始, 重頭找新工作, 重頭認識新朋友, 重頭開始新既生活.
我覺得現在, 世界很糟, 但我更糟. 如果可以重頭開始, 或者可以令呢位糟老頭既我有更好生活.
當然, 響中國大陸, 生活可能比我更糟. 要reboot, 可能只可以原地開始.
如何開始? 離開現有既生活/圈子/朋友/家庭/工作或者係無所避免.
所以,
荒謬日記算做告一段落. 餘下, 梅玲/msl應該係下位. 餘下只能按步就班地去.
再見.

4 則留言:

aulina 說...

仲後生仲後生,絕對reboot得起。

匿名 說...

我只是路過的, 一直有看你的「日記」, 很喜歡你談吃吃喝喝的事。縱使不認識你,得悉你因某些原因擱筆, 甚感可惜。祝一切安好, 事事順利!

cf

Unknown 說...

老細唔好一個諗,有乜諗唔到,記得搵其他人傾下。

Arthur 說...

好耐冇留言, 亦都好耐冇睇你個 blog, 今日一睇, 竟然係唔玩.........萬大事都有商量, 唔掂諗到掂, 睇野唔洗太灰呢. 希望你身體健康, 事事順利~~~