2010年1月9日

兩傻遊曼谷 2009 (二)

當地導遊出現, 起初我仲以為榮幸到某當地代言人做我地導遊帶我地潮遊泰國添, 原來人有相似物有相同, 笑了.
因為時侯尚早, 酒店仲未有房俾我地, 所以第一站導遊帶我地去全曼谷最高既餐廳食午飯, 因為間餐廳都係對外開放, 當地人都會幫襯, 諗唔到我地可以咁快融入當地生活. 食既係自助餐, 不過質素就真係麻麻, 只及巴西燒烤既質素. 不過可能見有遊客又係聖誕節, 所以即場有小丑表演. 而且因為窗外風光更吸引, 就算D野唔多好食, 眼睛已經飽晒. 可惜經過咁早起身旅程又咁長, 睡魔都開始急call. 眼見所住既酒店只係兩個遠, 心諗都應該好快番到酒店大覺瞓. 但呢個想法實在太天真, 響塞車塞到哭既曼谷, 唔好講兩個街口, 一個燈位都可以叫你等十分鐘. 結果我地兩點半由餐廳出發, 四點半先番到酒店, 足足塞左兩個鐘. 想響車上瞓, 導遊又講唔停, 巴士又熱又哂, 根本瞓唔到. 慶幸番到酒店再要等成半個鐘先拎到房, 上到房已經五點幾, 諗住都應該可以昏迷五六七個鐘卦, 咪住! 六點出發食晚飯! 即係只可恰恰咁又要出發.今次入住呢間都算係一間開左一年既五星酒店, 今次房間座向水門區, 樓下反而見到一個廢墟, 唔多唔少有少少反高潮. 房間尚算新淨. 不過配套確係失敗, 響網上已經知佢地既浴室用品未必齊, 咁我一入房見無沐浴露又無洗頭水只得枝lotion, 我就打落去要求補給. 一陣間有人拎過黎, 一開門只見佢拎左兩條毛巾, 我話: Sorry we need shower gel, not towel. 佢又將毛巾塞俾我就轉頭走. 直當我心諗佢地實在太強勁之際, 佢又番轉頭, 仲拎一套四枝俾我. 咁得意既? 我地都唔理得咁多即刻上床休息下, 唔夠45分鐘又要出動.
作為一間大型五星酒店, 樓層又咁多, 住客亦都會好多. 但唔知點解全酒店就只有四部升降機去服務廿幾層既住客同餐廳顧客, 如果每部升降機都好似公屋接駁lift咁大部咁又唔係問題, 可惜每部升降機只係普通size, 結果用10分鐘等lift成為往後每日必要既動作.
是夜被安排到Banyan Tree酒店吃晚飯, 諗唔到Banyan Tree都要淪落到做團餐. 今次又係響五十幾樓食飯, 窗外夜景一流, 食物反而又普普通通. 酒店安排一班後
生仔同我地唱聖誕歌, 一班團友細路似乎失儀在場喪哭同班後生鬥大聲, 班父母又似乎睇唔到有問題任班細路繼續爆喊, 後生仔啞忍將隻歌唱完立即走, 我地同另一對年青夫婦互望失笑, 老尷到死. 至於D食物, 見尾圖似唔似大家樂套餐? 笑.食完仲唔暴走避開班細路, 上車番酒店途中導遊問有無人去按摩? 嘩! 黐線! 今朝五點醒到而家足足十幾個鐘, 仲出去按摩? 堅決唔做玩足24小時既港燦, 番酒店大覺瞓.
點知瞓到十一點半, 距離上床時間只係兩個鐘, 强勁既Disco音樂又將我地嘈醒............直到凌晨三點.

沒有留言: