2006年10月29日

原來過得很快樂


人越大就越怕死, 一次腹痛引來癌症疑雲. 結果我就被送入醫院做一次徹底檢查.
其實呢類檢查以前我都做過, 結果都係小小事. 但今次就連醫生都話唔尋常, 所以一定又要做多次.
尤其胃同腸, 呢兩個檢查都係最辛苦. 辛苦唔在於過程反而係在於之前準備.
為左令到胃鏡腸鏡檢查順利, 通常院方要求病人清理自己胃腸先. 點清理? 瀉藥排毒也!
要求我兩小時內飲完一樽味道極難飲既瀉藥. 但結果飲左三個鐘都未飲完, 最後護士用威迫口吻話飲唔完就要洗腸洗胃, 我先至乖乖地飲完成枝瀉藥. 不出一個鐘, 我就似開大水喉一樣一瀉不止. 足足成晚去左八九次, 成個人都虛脫.
第二日一早就開始各樣檢查, 率之到下晝先完成.
跟住各種報告都出左黎, 腸同胃都有發炎跡象但都係小事, 反而我個肝既問題就特別. 醫生千叮萬囑一定要再做多次檢查先能夠確定點解會發生.

出院後, 除左個人覺得自己輕左, 仲發覺其實自己都過得好快樂.

6 則留言:

匿名 說...

身體要緊呀, 真係健康好緊要, 見你做身體檢查事前既野咁辛苦, 真係另我都注意左自己既健康!!!^_^

匿名 說...

咁你個肝冇野嘛?年紀唔細啦你,個仔都咁大個... 

匿名 說...

Hope everything will be fine.

匿名 說...

冇事就好了~~~

匿名 說...

您冇事就好喇~~

mysimplelife 說...

多謝各位關心.
阿仔,個肝要半年後再驗多次.希望小事化無...