2005年3月29日

荒謬日記 之衰心軟

真XX@@%^@&
衰心軟
話說半個月前有代銷女sales call我話"壹弍叁"有平plan, 我就貪平應承帶兩個號碼過台. 簽好約上星期二過台, 但一直無發生過. 兩個號碼仲停留響舊台.
每日打上呢間公司"SCL"追問, 佢地一味話幫我跟進, 但一直無回覆. 直至尋日, 打上"壹弍叁"一問之下, 對方話從來都未收過我份合約. 咁我份合約去左邊? 上面有齊信用咭資料, 簽名甚至身份證副本. 我開始懷疑呢次係個局. 我再打去問, 仍然係拖, 無人回覆.
今朝上去消委會落左案, 心諗都係由佢地搞掂.
點知......
今日下晝, 呢間死人"SCL"公司打黎道歉, 話會響四日內搞掂. 我都趁機鬧爆佢: 不如你搵到我份合約既話, 直接交番俾我, 我直接同"壹弍叁"deal.
結果, 衰心軟. 四日後, 睇下點.

唔知大家會點做呢?

沒有留言: