2007年7月10日

買鞋記 aka 12號腳買11號鞋

第一次買Columbia呢個牌子既戶外鞋係五年前, B送左對鞋俾我. 難得果時響"馬拉松"仲可以搵到12號(美國碼)鞋! 一著就五年. 亦有兩年前開始成為佢地既fans, 開始轉用佢地既產品. 除左便服鞋, 始終係Rockport係十幾年以黎唯一既選擇.

五年後既一日, 因為落雨發現對鞋入水先至知對鞋底穿左. 畢竟都五年, 呢個牌子已經好耐用, 但始終爛左都要換過對. 所以就走番去"馬拉松"買番呢個牌子既鞋. 但行過好幾間太古既連鎖體育用品連鎖店, 佢地都話最大只有11號. 走去兩間Columbia專門店亦都係相同答案. 結果忍唔住真係打去問太古... 原來真係無再入12號鞋!

我真係笑左出黎. 原來香港係得我呢對12號大腳會響本地買Columbia鞋. B提議上網買, 但要老練咁遠去到英國網訂, 每對七百幾蚊未計郵費. 之但係, 我真係未試過網上買鞋, 寄錯size顏色甚至款式點算呢? 真係膽搏膽!

就響呢個時候, 我不經意咁拎起對Rockport睇, 咦? 11號鞋?? 既然11號皮鞋都算做舒服, 咁11號"波鞋"都可能會一樣卦. 結果決定去試一試11號鞋.

又再問幾間"馬拉松", 今趟佢地話11號鞋都賣晒! 天呀!!! 真係咁黑仔?? 走去專門店, 竟然佢地有一千零兩對!! 嘗試試一個較硬既款式, 11號真係好細, 好窄好唔舒服. 正想放棄時, 店員問不如試埋另一款較軟. 一試之下, 呢個都可以接受, 當然無12號咁自由奔放. 但作為一般行街都可以接受, 自知唔多運動, 所以真係唔會多想. 結果....買下呢對. (我買既係紅色, 橙色太橙. 好難頂!)

我估我對腳都唔會再長(發)大卦.

3 則留言:

Unknown 說...

COLUMBIA呢個牌子係美國野﹐係AMAZON。COM訂會平好多嫁!

匿名 說...

呢對幾好喎

不過我早排買timberland

半價咋

mysimplelife 說...

上過"阿嫲喪", 但無呢款. 可能我睇漏眼卦~