2007年6月21日

真的戀愛了(足本)重見天日

經過幾日考慮終於都係入左呢隻"病佬喇嘛"版Love Actually. 其實之前已經有隻年代版既Asian Version DVD. 買完先後悔, 因為個封底寫明2A... 弊! 亞洲版都係2A喎! 最壞打算~ 無五十幾蚊~
拎到番屋企一播... 咦? 又有Martin Freeman一段喎~ 即係點呀? 呢個版有無送檢架~
話說當年因為套戲有個故仔係關於拍床上戲, 入面有幾場露骨場面. 一定會列為三級. 所以環球公司特登剪左個潔淨版俾亞洲國家放映, "完全"剪左成個故仔連人都一概無影. 後黎香港曾經有發行過足本三級三區DVD, 但係我又無入. 結果因為版權完結, 市面再無呢套戲既影蹤. 好在病佬喇嘛向原本片主Studio Canal買番版權, 又可以重新發行呢套戲. 只不過諗唔到竟然偷雞二級包裝三級享受.
其實我覺得多左呢段, 雖有喜劇荒謬感, 但硬係同其他故仔有D格格不入.
附上Martin Freeman一段... 放心, 裸露場面我自己打格.

2 則留言:

Arthur 說...

yes呀, 雖然我到依家都未睇過果段, 不過我覺得有左三cup呢段, 會對整套電影既浪漫氣氛有所影響呢!!!
依家我既二cup版已經好好呢~~^_^

匿名 說...

咦,我有一隻年代版三區,但沒有這幕的。

似乎要買這個新版了,$59算抵。